Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai, 2010

kenangan bersama warga emas Ulu Kinta,Perak.

Imej
salam dan selamat kepada semua,
pada kali ini saya wan,ingin menceritakan satu pengalaman yang cukup indah,ia berlangsung pada 31.07.2010,bertempat di rumah sri kenangan,perak.kami bertolak ke sana dari kolej kami pada pukul 7.30,lebih lurang laaaa.
semua ahli kelab penyayang UPSI,yang menyertainya,agak teruja dan x sabar-sabar lagi,termasuk lah aku,heheheee....



perjalan bermula.sila pakai tali n topi keselamatan semua,kapal ini akan berlepas sekejap jer lagi...hehehee...bwak poyo sikit..

sepanjang perjalanan ini,aku dan yang lain duk memekak je dalam bas,sana sini bunyinya,macam pasar belakang umah ko kot.heheheheee...peace.
agak dah lama duk dalam bas tu,mulalah beransur tenang n masuk ke alam mimpi masing2-masing,wahhh,alam mimpi tu,janagan main-main.
Tapi malang sungguh nasib diaorang,tido x sampai setengh jam,dah bangun,sebab???
nk berhenti di RnR laaaa....nak sarapan,al maklum lh,tdi betolak awal-awal,makan popn x sempat,jadi RnR la sasaran nya,
ramai gila manusia kat sana'bkn org g…