Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac, 2011

KEINDAHAN TERENGGANU MELALUI PANCAINDERA

Imej
salam semua.
bertemu lagi kita dalam ruangan art n myself...
jeng2....apa plk ek cite dia kali ni...amat mendebarkan.....hahahaaaa...
nk tau tengok la dulu tajuk dia...TERENGGANU..tuuu.....selama 3 malm 3 hati.....wahhh.....
ape tentang Terengganu????...eeeemmmmm...
kali ni wan nk cite pasal rombongan wan n kawan2 sekelas bersama2 lect kitorang...besttt gilerrrrr.....tpi biase laaa jauhhhh....apa tidaknya...dari T.MALIM ke KUALA TERENGGANU hampir 12 jam...ni pon pasal bas kami banyak berhenti bab biase laaa......biar lambat asalkan selamat btol kan????....like ek....heheheee...
nk tau ke cite pasal pengembaraan kami semua.....sapa nk tau angkat tangan macam saya......hahahahaaaaa...mood kak limah jap....

camni cite dia.....dengr ek...jeng2..

kawan2 wan betolak dari UPSI pada petang khamis 17 mac 2011,betolak dalm pukul 1 lebih g2...wan plk betolak dari Kota Bharu Kelantan,bab pada mase tu wan balik kampong....biase laaaa...rindu kat family.....muaahhh to my family..hehehe...
wan betolak pkul 5…

AAADDDUUUUUU.......

Imej
salam semua,lama x dengr khabr semua...sihat ke???????
kali ni wan muncul ngn 2 cerita yang berlaku dlm sehari 8 mac 2011...huh!!!

nk cerita pon malu,tpi baik kite kongsi walaupon x ade manfaat,sekurang2nye kita dpat lepaskn perasaan kite kt sini...wahhhhhh....lepas perasaan tuuuu...i like...

cuuu cite2...hahahaaaa..ayt yg glemore g2....

pada stu pagi tido ku tergangu oleh perut yang meragam,
awt perut ak ni....
.....adduuuu.........
sngt x selesa......sakit nye x ilang2....eeemmmmm..dh sampai time kuar nii....tpi nape awl ngt,
dlm keadaan yang separa sedar2..ak meraba2(tambah jer ni)hehehee..
nampak pintu tu terbukak,terus ak masuk,kunci pintu rapat2.....tkut di ketahuan.
nak tau wan masuk dalm ape,jommm tengok gambar kat bawah...jenggg2...hahahahaa...






istana kelegaan ku...sngt2 selesa...hhahaaa....
ku lpas segala ajat ku...


ffffuuuuuuuhhhhh....lega nyeeee.....hahahaaa

selesai jer 'assingment' tu...ak kuar..n on9...
x sampi sejam,'assingment' yg kedua dtng ngn tibe2.....ffuuuhhhh...…