Catatan

Tunjukkan catatan dari April, 2011

aku suke tempat niiiiii......

Imej
Assalamualaikum semua....lama x update,asyik update gambar jer....kan2...hehehee...ok lah,pada kali ni wan nk kongsi tentang pengalaman yang,apa yg wan suke...eeeeeeemmmmmmm...apa ek...wan pon x pasti,x pasti tpi ade hati nk kongsi ngn kamu2 ek....heheeheee..

ok2 wan nak cite pasal ari tu, ni kawan wan beria2 ajak teman dia ke umh kakak dia, ade keje katenya...wan ape lagi, pikir la dua tiga kali, nasib baik x empat kali....heheheee....semua org pasti tahu kan yg wan ni suke jalan2, terutama tempat yg wan x pernah pergi.

kamu2 semua tahu ape tempat yg wan nk pg, namanya pun dh menarik, TANJUNG KARANG, di KUALA SELANGOR....wwwaaaaahhhhh....nama tanjung tu sama la mcm nama TANJUNG MALIM kat tempt wan blajar nih...hehehehee.....first dalm otak wan..eemmm....mesti syok tempat niiii......






pada mulanya wan x nk pg...tup2 kawan wan tu majuk..wwwaaaa.....adegang pujuk memujuk berlaku....hahahaaa......maka ok la dia...hahahahaa......keesokan tuuu...maka bermula lah perjalanan yg agak mencabr..www…

sambungan dari TERENGGANU...p/s gambar jer....

Imej
tengok jangan gelak ek....hahahahaaaa....(kredit to LATIFAH KHALID).....gmbr dri kamera beliau...















ini dia cik latifah yg sy maksudkan tu.....hehehee..lawa kn....