Jumaat, 19 Ogos 2011

waktu shopping dh mulaaaaaa......



Assalamualaikaum semua....selamt berpuase dn harap2 semua puase ek???...pada kali ini wan ingin berceloteh mengenai kemeriahan di pasar raya..wwwwaaaaa.....al maklum laaa,dh nk dekat raya ni...rase nk bli macam2...
ade yg nk tukar meja baru,rumah baru,kasut baru,kerusi baru, bini baru...OOOPPPSSSSS....silap2....sore para2 isteri kat luar sana..heheheee...gurau2 puse...hehehee...kalu bleh semua benda nk di tukarkan...maklumlaaaaa,mood raya kan....kalu wan pon,nk gk yg baru,tmbh2 dapat duit belanjer baru...hehehee...xade laaa...gurau jerrrrrr...

disini sy berani angkat tangn smabil ketawa, wan yakin setiap pasaraya pasti akn men 'on air' kan lagu2 raya..kan2...heheeee...baru ade 'filling' mase nk bershopping...rase syu pun ade...hehehee...

benda paling x suke sekali kalu nk dekat raya..jalan sesak,tiada parking,saiz baju dh habis dan sebagai nyeee....benda ni yg membuatkan kite rela goyang kaki duk kt umh...heheee...btol kan???.....hehehheeee...

semalam, waahhhhhh....wan ngn kawan2 wan sakan bershopping dari Rantau Panjang hingga ke KBMALL....hahahaaaaaa....sakan gilerrr.....

mase kat Rantau Panjang fuuhhh.....banyak giler barang...murah lg tu....yg best nye ramai btol manusia g sana,membeli belah katanyeeee...hehehee....sambil2 cuci mate...ooopppssss....hehehee...
dari kedai ke kedai kami pergi,sampai naik berbau badan ni duk jalan2....x juga jumpe barang yg nak...last2 jumpe gk,tpi mkn mase lg bab kene pilih2 segala plk....sabo jer leee...yg ikut pun dh mula mencuke...kepanasan...hehehee...tpi xpe..kami puas hati....hehehee...

lepas bli kat kwasan tu kami pun g bazzar...bli serba sedikit, n kmi bebuke kat umh pak saudara kawan wan....siang kat pak saudara dia..tepaksa menerima tetamu yg ramai...maklum laaa...kami pg ngn 2 buah kreta....huhuu..tq pakcik bab sudi trima kami...hehehe....

lepas tu perjalanan dari situ ke KBMALL...wwaaaaaaa....letih btol.......sampai je sana nak naik angin wan,ape tak nyeee...x ade parking kosong kat sekitar,so terpaksa la naik parking atasss....fffuuhhhh..nasib baik ade....so blh la shopping lagi......

masuk jer dalam bangunan,tekuzutttt wan...ramai tol manusai,dari mane kuar semua2 manusia ni....kebiasaannya x la ramai...myb dh ade yg blik kelantan tuk raya kot....meriah jer rase malm tu...bab dapt membeli belah bersama2 manusia yg ramai...heheheee....dari butik ke butik,tpi bkn ak yg bli...heheheheeee....

selesai jer bli blh,rase lege jerrrr....bab dapt blik umh....penat kot dari ptng sampai malm...huhuhuuu.....
wan rase ok lu...t wan masukkan citer lain plk...hehee....ni kat bawah ni ade sikit2 gambar yg kami ambil mase bershopping kat KBMALL....ak just jadi pelihat jer...kurang duit nk bli mahal2...huhuhuhuuu....k Assalamualaikum...





































LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...