Rabu, 10 Februari 2010

keadaan poster mase ngundi d UPSI.


haaaaaa......jumpe lagi kite....kali ni ak nk berkongsi dengan kamu semua pasal u ak...eehhhehehehehe...bkn pasal benda yang mengaru..ni pasal semangat kepimpinan...huhuhuhu..


semua gambar yang upload ni d sekitar kampu
s dan kolej kediaman ak...waaaaaaaaaaaaaa....kali petama ni ak ngundi kat u...banga rasenye....hahahahaha...

mula-mula ak tau yang u ak nk ngundi 28.1.2010 ...betape semangtnye ak nak join diaorng punye program....
huhuhuhu...memang hebat,,,,ade tokoh semuanya...

ak tabik la ko semua.....

yang ak tekilan mase hari penamaan calon....mase tu ak x g kampus,,,cissss...menyesal poh ade....macam mane agaknye suasana dia.....pasti gempak....hehehe...

OK.....sekarang kite beralih pada fokos ak,,,sebenarnya ak nk kongsi ngan korang semua gambar2 mase musim pengundian ari tu...tapi maaf la bab gambar henpon,,bab tu x jelas....tapi x pe la untuk korang tahu je......

haaaaa....gambar kat atas tu di floyer blok ak....kat kampus kediaman ak....dan kat bawah ni poh semua pasal deman pengundian kat kolej kediaman ak....tengok yeeee...





amacam..best x....ade lagi ni....tengok lagi....biar kasi pening kepala...hahahahahaha.















ade lagi niiiiiii....











semua gmbar ni adalah bakal calon...hebat tu.............





waaaaaaaa.....meriahnye...SYOK sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiii...huhuhuhu...








<<<<<<lk suasana rapat umum kat kolej ak......SECARA AMAN TAU...........SEMUANYA OK.......















































yang kat bawah ni plk...poster-poster sekitar kampus ak........
















































haaaaaaaaaaa........saya rasa setakat tu je lh gmbrnya.....sory x blh banyak-banyak...harap kalian semua menjalankan tanggungjawab dengan tepat dan betol....k nanti jumpa lagi dengan isu-isu atau perkara-perkara yang lain...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...