Jumaat, 25 Jun 2010

dari tangan aku sendiri...









Assalamualaikum.....hari ni aku nak berkongsi dengan awak2 semua,
mesti awk2 tertanya2 ape bende ek ak merepek nih...hahahaaa..
relex2...

ari tu ak pegi Putrajaya,mase tu duk tengh tunggu abang ak konvo,aduhhhh..
lame giler nk siap,mase tu ak n yang lain duk lepak2 di masjid besi...
fuhhhhh...sengallll...
orang lain mai solat,kita mai lepak2,ade ke patut...x patukan....

hahahaaa.....mase aku duk tunggu2 tu,ade lah satu kejutan yang x terduga,wahhh..kejutan tu....
hahahaha

nak tau nape....ak dapat jumpe artis,diaorang nak shouting filem 'aku masih dara'....hebat tu,ni lah kali petama ak tengok orng belakon kat depan ak..hahahaha...
mase kat situ ak tengok ade asraf muslim,raja farah n ntah..x ingt dh sorang lg.,..huhhuuu...

tapi kat sini ak nk kongsi gambar,tapi bkn gambar artis,tapi gambar keindahan masjid tu...
fffuuuuuuuuu..lawa giler......semua gmbr yang ak ambil ni adalah hasil tangan ak sendiri tau...huhuhuhuuuuu...


















































itu lah serba sedikit gambar yg ak ambil.....enjoy tau.....k salam...

1 ulasan:

  1. cntik,,,cm best la,,,,jln2 tgok keindhn kesenian islam,,,hu3

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...